המארג האינטרנטי רווי אתרי חדשות ורכילויות בתחום הספורט ולנו הרגיש כי משהו חסר שם. בעודנו חובבים מושבעים של ענף הכדורגל היה לנו צורך עז לכתוב כתבות צבע מעניינות על כדורגל בשלל צורותיו.

צוות הכותבים הצעיר של הבלוג יביא לכם מדי יום את הכתבות, טורי הדעה, התזכורות הנוסטלגיות ושאר עניינים איכותיים מעולם הכדורגל בארץ ובעולם. אנו קוראים לכם לצרף את הבלוג למאגר הסימניות שלכם ולהמשיך לבקר אותנו.

מתחת לכל כתבה יש את שם הכותב שבו תוכלו לפנות אליו במייל או סתם להגיב לו כי הוא עשה לכם את זה או סתם הרגיז אתכם.

תבלו.

ואל תשכחו לעשות לייק בפייסבוק

www.facebook.com/paintfootball


יום ראשון, 26 בפברואר 2012

מועדון כדורגל יהודי במדינה יהודית




הביקורות סביב בית"ר ירושלים לאורך השנים היו תמיד סביב העובדה שאף פעם לא שיחק בקבוצה שחקן מוסלמי. אז קודם כל, זה לא נכון - בבית"ר ירושלים שיחקו שני מוסלמים: איברהים נדאללה וגורם אג'וייב. אם כך כל פעם שכתבו "מועדון שבו לא שיחק אף פעם שחקן מוסלמי" , והיו אלפי פעמים כאלה, שיקרו בלי להניד עפעף.

לצורך עניינו, נניח (רק נניח) ולא שיחק אף מוסלמי בבית"ר. לא ניתן להשוות את מקרה מדינת ישראל לאף דבר בעולם, מדינת ישראל נולדה מתוך שנאת יהודים, רדיפת יהודים והטפלות ליהודים. מדינת ישראל נולדה לתוך מלחמה , מלחמה שנמשכת עד היום וכנראה שתימשך לנצח , הלוואי ואני טועה.

כל מטרת המדינה היא להיות ,לפי הגדרתה, מדינה יהודית-דמוקרטית מתוך זה נובע עיקרון שאני מכנה אותו עיקרון קידום היהודים. בדבריי אני רוצה לצאת חוצץ כנגד כל הביקורות מצד התקשורת לשאלה למה אין מוסלמי בבית"ר ירושלים, התשובה שלי היא שלא לשם זה התכנסנו. הקמת המדינה נולדה למען היהודים מתוך זה נובע שבקבוצות יהודיות יקדמו שחקנים יהודים , קודם כל, ורק אם יש מחסור בשחקנים נפנה לשאר הלאומים. 

סמל מדינת ישראל - המנורה.


עיקר המחלוקת נובע בעקבות העדפת שחקנים טובים על פני שחקנים לא טובים או טובים פחות ולא משנה מה הלאום שלהם. אני חושב שזה שטויות, ולמה אני חושב כך? התשובה פשוטה מאוד.

בגילאים הנמוכים, בהם ילדים מתחילים לשחק כדורגל לא ניתן להבחין ,ברוב המקרים, מי יהיה מקצוען ומי לא, לכן התירוץ שבו אומרים: נבחר ילד על פי יכולתו ולא על פי לאומו הוא מוטעה מכיוון שאתה לא יכול לדעת מה יכולתו של הילד בגיל כה קטן. הרי אם יש שני ילדים מתחת לגיל עשר ,לצורך העניין, שבאותה רמה או ילד אחד יותר טוב מהשני בקצת ,לדעת אנשי מקצוע, זה לא רלוונטי.

זאת כי אם נעבוד עם הילדים הפחות כשרונים,שלצורך העניין הם היהודים, אז הילד ישתפר ויגיע לאותה רמה שהילד שהיה יותר טוב ממנו כמה שנים קודם לכן יגיע אליה גם ואולי אפילו יהיה יותר טוב. מכאן שהתשובה לשאלות: מי אנחנו רוצים לקדם? במי אנחנו רוצים להשקיע? היא שבעקבות היותנו מדינה יהודית המאמצים צריכים להיות בחיפושים אחר שחקנים יהודים כי בגילאים האלה נותנים הבסיס לשחקנים ולכן אין לשפוט ילד בגיל קטן אם הוא טוב יותר או טוב פחות, להוציא מקרים חריגים.

בגיל כזה, לא ניתן לדעת מי ישחק באופן מקצועי בעתיד.

אני טוען את זה מכיוון שלמגזר הערבי יש קבוצות כדורגל בכל רחבי הארץ ובכל הליגות בארץ הן אם זה בילדים, נערים, נוער או בוגרים.המגזר הערבי אוהד מושבע של המשחק, לכן אין מדובר באפלייה. אפלייה הייתה מתרחשת אם וכאשר לא היו קבוצות ערביות ולא היה ניתן לערבים לשחק באופן מקצועי או חובבני. לכן אני שוב אומר קודם נתמקד בקידום הילדים היהודים , לשם זה נבנתה המדינה וברגע ששחקנים ערבים משחקים גם בקבוצות ערביות וגם בקבוצות יהודיות ומנגד בקבוצות ערביות מספר הילדים היהודי שואף לאפס המקומות לילדים יהודים בקבוצות בכל הארץ יורדת באופן טבעי וזה מסוכן מאוד כי אם המגמה הזו תימשך יכול להיות מצב שבו לא יהיו שחקנים יהודים בכלל.

אני לא קורא לאף קבוצה לנהוג על-פי האדאולוגיה הזו אבל אגיד שאם יש קבוצה שכן עושה את זה למען הילדים היהודים במדינה יהודית שקמה למען יהודים אל תבקרו אותה, תכבדו אותה. 

הקבוצה של המדינה


9 תגובות:

  1. הרעיון של קידום יהודים הוא חשוב, אבל עדיין לא הסברת למה קיימת עדיפות לזר נוצרי על פני זר מוסלמי בקבוצת הבוגרים.

    השבמחק
  2. מוות לערבים !!

    השבמחק
  3. אין לי מרצ אחרת28 בפברואר 2012 בשעה 6:51

    כתבה ביזיונית ! כולנו בני אדם וכולנו שווים

    השבמחק
    תשובות
    1. לך תגור בעזה

      מחק
    2. אין לי מרצ אחרת28 בפברואר 2012 בשעה 7:03

      עדיף מלהיות עם גזענים כמוכם

      מחק
    3. מרץ אחרת....ניראה כמה זמן תשרוד בעזה שמה יודעים טוב טוב איך לטפל בבוגדים תשאל את חברייך בפת"ח

      מחק
  4. קוקסינל חובב ערבים אין מקום במדינה הזאת לאנשים כמוכם.

    השבמחק
  5. איך זה לקבל שלוש מסכנין? ואיך זה לעוף מהגביע על ידי אבו סובחי? תמשיכו כך ואתם בדרך הנכונה לליגה הלאונית,על היעלמות בעזרת השם.

    השבמחק
  6. עדיף להפסיד לערבים מלהיות ערבי.
    בית"ר לא תרד!

    השבמחק